fredag 25 maj 2012

Ylva Skarp..magiska kvällar & vattning av grönska

Holly njuter i fulla drag

..vilka sommardagar vi har Holly och jag..
lugna sköna fixar njutar dagar..
för snart är vi ju inte ensamma mer..utan semmesterfirande sommarglada besökare invaderar ön
..hmmmm..
bäst att passa på
vi försöker sova där så mycket det går för att njuta i helhet..
så min mycket korta sommardagsinspiro blir vattning av det grönskande omkring en ..och kalligrafi när det är som bäst konstnären Ylva Skarp och favoriten the only one Sara Nilsson Bergman


























Holly i soffan till solnedgången..medans mamsen skruttade runt ..lyssnade på Edith Piaf drickandes ett glass rött..både mycket nöjda med tillvaron..
Sara skickade denna menybild för att visa vad hon håller på att göra till sin franska gårdsloppis
..som jag inte kom ihåg datum på..hmmm..återkommer om det..
för ni får inte missa den om ni är i stan..själv kommer jag sitta på Fjäder och sura för jag själv inte kan gå dit..
eller kanske det är bra ..för plånboken 

4 kommentarer:

  1. Hej!Följer din blogg slaviskt,gillar den jättemycket o du inspirerar mej hela tiden! Brukade alltid gå in till Sara på butiken när jag var på besök i s-holm o tyckte det var tråkigt när hon slutade! Har hon någon egen blogg eller hemsida?
    Tjingeling fr Tina

    SvaraRadera
  2. Du din kreativa inspirerande själ, tack för att jag får ta del av din värld genom bloggen. Önskar så att jag kunde besöka din lilla butik & ateljè någongång!! mvh.....maria

    SvaraRadera
  3. Hello Everyone
    Nice resource! You've performed a fantastic job throughout this post and all other posts that I checked.

    SvaraRadera
  4. Tack för alla fina ord..känns så bra att min lust till skapandet och inspirera andra nås ut genom datorskärmen ..trodde detta skulle vara omöjligt ..
    hoppas vi ses någon gång
    carola

    SvaraRadera