måndag 15 december 2014

Granarna står så gröna...& Idag börjar Julen på Allvar..

nu står de här

glimmande..glittrande och doftar absolut underbart
I år dock inte så stora
dels har man mindre takhöjd...mindre rum men framförallt är det så jobbigt att släpa hem dem själv..
jobbiga dagar fram till jul
de är fullspikade med julaktiviteter..mysfrukostar..härliga luncher och varje kväll är bokad fyllda med mysiga ting
som sig bör
här i livet
man ska njuta medans man kan
klapparna börjar ramla in från höger och vänster och har faktiskt tjuvöppnat en del glittrande gåvor
....förlåttomten...
idag lade jag sista handen på lägenheten i Vasastan
det är rock.nroll...samlingar och mängder av collageväggar
kommer sakna dealen jag hade med kunden
då det ingick lyxiga luncher och taroläggningar i mitt arvode
fantastiskt
min inspito
är glimtar från mitt julnöredi och rock`n roll hemmet



































































..och ännu har denna elaka förkylning mig i sitt grepp
nu struntar jag i ingefära och vitlökar i öronenkurerna
tar mig ett glas rött och oerhört lyxiga ostar var kväll istället
bättre för själen ochtamigtusan mycket godare
nu står den stora granen och glimmar iväntan på min äldsta som kommer och klär den ikväll
ochmed detta ska det göras första skinkan..jansons och annat julnörderigott
mys 
imorgonkväll är vi hembjudna på gott hos min Lena 
hon hat gjort om sitt hem eftersom äldste sonen har flyttat ur boet
spännande
kameran kommer förmodligen gå varm
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar