torsdag 25 december 2014

Glimmande Glimtar ...Nördfaktorn är total..& Mot nya tider..

bra avslut med risgrynsgröt och ny början med tom kalender

som ska fyllas
till bredden
med mången dans...berikande utställningar..och nya roliga projekt
..känner att 2015 är mitt år
mycket kommer falla in
som jag saknat de sista åren 
även avsaknaden av internet den senaste veckan tär ju på en sådan ubernörd som moi
mmmm..tur att det varit dagar som fyllts av annat mys
nu när den älskade julen gått oss förbi
både skönt och med viss vemod 
ännu en jul som format minnen som värmer men även en åtanke på att man blir äldre
ännu ett år avklarat i den Kastmanska kalendern
men fint och vitt juligt var det igår när mina guldlockar och jag firade in julen 
mången paket öppnades..fina skratt
..och tomtens farfar kom visst på besök..nedbruten och stapplande
hmmm..
nåväl det värmer ju även ett moders hjärta när min äldsta med besvikelse ifrågasatte var rimmen var på paketen 
HA!!...man saknar inte kossan förrän båset är tomt
så nästa år ska det rimmas på ..med råge
min inspiro
 är glimmande glimtar från kvällen ..där jag ännu en gång förundras att det är möjligt att bli nördigare än jag varit...









































































..sådär ja
selvfiepinnen sitter som en smäck 
givetvis med kameran åt andra hållet "då min selfiekamera är skit"
ser mig sitta med Sara och örna med påfunnet 
och jag undrar redan hur jag ska kunna sätta systemkameran på skapelsen
Oherregudvadtöntigtmys
och på golvet springer tjockisen i en hamsterboll " a la Bolt "medan min äldsta sprattlar omkring på golvet på nya redskap som formar kroppen
branyttigating
har även närt en blivande läkare vid min barm då Holly utan problem slängde ihop anatomidockan på typ en sekund..medan jag satt i timmar 
kanske säger mer om mig 
imorgon mer mys när älsklingsLena och hennes Morris kommer på middag
berikad är ordet



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar