lördag 27 december 2014

Middag kring det gigantiska bordet..& Härmed är portarna till det Kastmanska hemmet öppnad

ut med juldukningar




och på med nya..
blev så symboliskt dessa dagar då flera nära kära har suttit kring det enorma bordet
middagar...tillställningar 
som jag fullkomligt älskar att ha
har ju legat i stiltje...träda i flera år
av förklarliga skäl ..
såklart jag haft mången fina tillställningar men att riktigt slå upp mina nya portar 
inför fina ...berikande..intima..flertaliga möten
har härmed tagit sin början
mmmm...år 2015 känns bra i gommen 
på flera sätt
igår var fina Lena med familj på besök
självklart var Cilla hedersgästen med sin lady & Lufsen tallrik 
och visst är det härligt att ta in sina barn i förberedelserna som hör till en middag
trots mjöl/kladd över hela köket
härliga små händer knådar och smakar
som sig bör
detta är givetvis min inspiro



































































de fina små
fint är det att se det underbara samspelet mellan barn och djur
naturligt ...berikande och vansinnigt bedårande
vad som är ännu mer berikande är att jag vid denna tid imorgon vilar i min danspartners armar
jajäklar vad det ska dansas
mys








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar