fredag 21 november 2014

Vi förfuskar fram Julen..Julnördfaktor på topp & Här ska det drickas vin....






en liten morgongåva

direkt från terpentindoftande liten butik i allas Paris..
såklart
en genomtänkt gåva från en artist till en artist
och det är verkligen uppskattat
morgonen startades i Lenas ateljé
mysigare kan det ju faktiskt inte bli
såhär en regnig förjulsdag som denna
min korta inspiro är givetvis glimtar från min vardagliga julnörder
i"därjagbörjatfuskstartaapåjulen" 
med mina äpplet faller inte långt från trädet döttrar bakom mig 
.. även de insett julens härliga atmosfär.. 
allt från min instagram































































ibland mysstjärnor..tända ljus och tomtegröten ligger de nu här 
en del av min samling av de vackraste kritor
mmmm...samlare som jag är kommer denna utökas radikalt genom åren som kommer
hepp...
intensiv helg framför mig med start imorgon då jag möter upp min vän Ehwa på Bröderna Olson för en vindrickarkväll
hmmm...hur ska då mitt arma huvud överleva Söndagen som fylls av Saras stora loppis hemma hos sig 
men ..det ska dansas...drickas vin skrattas och ätas oerhört goda mumsbitar
somsigbör
i detta mitt lilla liv här på jorden...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar