måndag 3 februari 2014

Känslorna måste ut..Mer från Flotsam and Jetsam & Tid det ger jag verkligen mina kärlekar..


man tager vad man haver



när känslorna prompt måste ut
det går hett till här hemma ..
mellan dessa känsloindivider med både stora egon och mer humör än vad som är bra
då ..måste det kanaliseras ut
Holly är så lik mig ..har alltid varit tvungen att göra av mig av med det som händer inom mig och är nu så unnad att kunna leva på mina känsloyttringar
måjnemåjne 
vad ska det bli av min Holly 
konstnärskapet är ju en konstruktiv men jobbig väg att gå och är absolut inte självvald som många tror..
ett måste helt enkelt 
ett måste är också det vackra
idag blev jag nostalgisk 
månne berodde det på när jag tänkte på min andra älskling "filbunken" coola vackra Lovisa
där gick det verkligen inte hett till någonstans..hennes barndom var en dans på rosa moln men fick förvisso igen det i tonåren 
nåväl
dessa träsnidade gubbar gjorde vi tillsammans tillika trähästen på hjul
får även en fläkt av mina barndomsår mitt i skogen där vi vid brasan snidade egna gubbar.. det var även då jag fick min morakniv som jag faktiskt har kvar
min inspiro är givetvis träsnidssamlingen och suktande knasiga bilder från förra inlägget 



















































något som även är plåster på känslosåren är mammadöttrar tid
är det något jag inte behöver ångra vid min dödsbädd är att jag inte har tillbringat tid med mina älsklingar
för tid..är allt jag har att ge dem 
idag blev det Frost på Bio
härliga skratt mången godbitar med stor mysfaktor
kärlek



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar