söndag 23 november 2014

Loppis..Hemma hos Sara & Dansa är det absolut nödvändigaste..



...vilka dagar..

fyllda med mys..
i fina vänners lag..
idag tog jag och Holly en härlig tidig promenad genom stan ..
.förbi gamla stans julmarknad och när vi gick därifrån var händerna fulla av fina...onödiga och väldigt kulinariska mumsbitar..
mmm..det blir lätt så när hela julmarknaden fylls av personerna bakom Fjäderholmarnas butiker
..imångochmycket...
härligt att återse välkända ansikten från sommarmånaderna
målet var att hinna hälsa på hos tomten som satt på NK och tog emot önskelistor från de små 
..titta på julskyltningarna 
för att sen landa hos finaste Sara i hennes hem som hon öppnade för alla köpsugna.. en dag
vackert så det förslog...dignande av både kulinariskt..begärligt 
och givetvis hittade man ett och annat som jag absolut inte har plånbok för ..
menvadgörmannäralltärsåhimlafint
detta är givetvis min lilla Söndagsinspiro
från min Instagram  






















































...och nu sitter vi här ..jag och Holly med Harry Potterfeber
första filmen ska ses 
för ur fiskedammen på julmarknaden fiskades det fram två härliga stora Harry Potter dockor..
samtidigt springer hamsterfanskapet och snor ischoklad från vår uppladdade förjulmys..
och jag själv är helt utmattad 
efter lite för mycket vin som intogs med min Ehwa igårkväll
sen att snillena ramlade in på danshaket Chicago efter några flaskor gör ju inte mina ben lättare precis
..men oerhört roligt hade vi 
det dansades som aldrig förr och just denna club kommer jag inte missa någon gång mer..
mysiga tider väntas framöver



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar