tisdag 25 november 2014

Jag gör skjutaupp saker..Saras hem & Nudde in da house.....

....väljer vovve efter matta och golv..

sånärasanningenmankankomma
faktiskt
är man en sann frälsare av det svartaochvita så
välkomnar vi Nudde "nude" till vårt hem ..
och naken var han idag 
naken ..ensam och olycklig för att matte lämnat honom till denna konstiga kvinna som springer omkring och målar..bygger ..fikar konstant samt lyssnar på swingmusik..
mmmm...men kärlek kommer han få 
..i mångfald 
från oss kärleksömmande och från lilla Penny som inte vet ännu att det kommit en stilig kille till oss..
det kommer pussas vilt innanför dessa vita väggar framöver
fantastiskt mysigt
annars rensas det som aldrig förr i det Kastmanska hemmet
sådärinnanjul
är det skönt att bereda plats inför nya fina ting
och just denna tid på året då mina penslar ligger i träta har jag även tid för sådant jag skjuter upp på annars..
sortera in Hollys minnessaker i hennes otaliga pärmar...måla insidorna på byrålådorna osvosv
..ja ni inser..
min inspiro är
mumsbitsglimtar från Saras vackra hem ..Nudde och svartvitt såklart

































































..lilla älsklingen ..
äntligen får han ro i Hollys säng 
där hon erbjuder den ena svartvita gosedjur efter den andra
tänk om han visste hur underbart fantastiskt och vansinnigt bortskämd han kommer bli 
nu när han landat i paradiset för vovvar på jorden..
veckan framöver erbjuder mer julskyltningar "sistaveckan"
och jag begriper inte hur jag ska överleva utan att få dansa imorgonkväll  
nåväl
tröstar mig med mången danskvällar ska fyllas i mitt liv framöver..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar