torsdag 6 november 2014

Jag hjälper Tomten..Böcker upp till taket & Hissrösterna pratar mitt modersmäl..




hohohoooo...


mamma hjälper tomten 
säger jag till min lilla undrande tomtenisse här hemma
önskelisteböckerna " i matens tecken"ligger nu i travar upp till taket..i min lilla tomteverkstad
mys
jultonerna  är på 
..lite stilla i bakgrunden ..pepparkaksfilens sötma ligger bra i min gom 
tjohooo...vad mysigt..
detta är min lilla instagramsispiro
spaning effter jultecken..suktande speglar från bästa Granit..böcker i travar..
och två viktiga frågeställningar
-..kan man ha för många bygglampor i sin open closet...
-och varför i helafridensnamn är alla hissröster på Västgötska...
"åandrasidan tar det udden av nervositeten inför tandläkarbesöken"
fantastiskt 


























































...en abstrakt kylig kväll igår..
härligt att gå ut och fodra får..getter ..kaniner  & pussa grisar..
med skyskrapor i bakgrunden 
helt fantastiskt
och kylslagna blev vi 
men jag värmdes upp ordentligt  på Chicago senare på kvällen 
mmmm...intensiv helg framöver nu när julskyltningstiderna påbörjas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar