måndag 27 oktober 2014

Hyllning till mina mornar...Höstmys & Viktiga talet som vi strävar mot....

mina mornar


är det bästa som finns
går upp tidigt ..sätter på kaffe..tänder ljus..sätter på dumburken..gör älsklingsgröten
mmmm..i den ordningen ..typ
och det absolut bästa är att få vara helt ifred
annars blir jag lätt enväldigtsurperson
nu har jag fått två döttrar som även de vill vara för sig själv på morgonen så ..inga problem där
sätta sig i mysstolen..se nyheterna spelar sedvanlig wf till morgonkaffet
tänk vad förunnad jag är som har fått till det i livet
utan att stressa hitochdit
inga tider att passa "omjagintebestämmerdetsjälv"
har även fått till min lilla morgonhörna där jag lägger på det Kastmanska ansiktet varje morgon 
denna hyllning till morgondagen är min inspiro och en fantastisk höstdag..med ting som ligger mitt hjärta nära.. 
även glimtar på det viktiga datumet som ligger framför en nu
från juliga butiken 




































...och om man nu har fått i mission att formge 3D glasögon
varför inte göra de snygga...ubercoola..roliga
nä vi bestämmer en ful blå färg 
 likt nördiga alien satt vi på rad och såg den bedårande filmen Blixten och det magiska huset
men det var en fantastisk mysigt och fin film
den kommer finnas i min lilla samling såfort den finns i handeln
imorgon åker vi ut till Ikea och kollar in julen
haha...viktiga saker här i livet 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar