söndag 12 oktober 2014

Hollys Rum artar sig...Rosa..Rosa..ännu mer Rosa & Peruk is dah shit......

mensådärja


håller Hollys lilla rum komma i form
en kärleksvägg är ju ett måste..
bilder på nära kära fina minnen
värmer..ger bra energi och är snyggt..
och ikväll trotsar jag min bakfylla med att måla golvet vitt,,när lillsnurpan ligger och sover
och festade gjorde jag igår
när fina Ehwa fyllde jämnt
frossade i både kulinariskt och lite väl mycket vin 
men härligt äro det 
och det var inte bara fotografer och journalister där
jag o hennes lillebror tillhörde annan krets
men konstnärliga äro vi alla
fantastiskt befriande
mmmm..detta är min oerhört rosa inspiro
där jag har kommit på att peruk is dha shit


























































,...ska genast gå och inskaffa en likadan peruk fast svart och en vit
riktigt kul
och avis blir jag på Hollys helt abnorma zombieklänning som hänger i taket
iväntan på spökfest
tillägger även
Buttriks is dah shit


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar