fredag 10 oktober 2014

Fönsterväggen uppe..Nu ska det spökas & vad är det med mig och rosa...


..de e mycket nu 


av det jobbiga och roliga 
gäller ju att ha jämvikt på allt ..eller hur..
mina dagar har varvats med 
upp med mellanvägg..tandläkarbesök...planera läskig spökfest..överklaga till domstol då skatteverket idkar häxjakt på en...göra rosafluffrum till Holly osv osv
mmmm...har sett ut som en kreativtkaosbyggplats hos oss
men nu är det endast finliret kvar...typ som att måla alla golv nödvändigt vita
sen....hopar sig inredningsupdragen och jag kommer inte hinna göra så mycket mer härhemma
ja denna vägg har ju varit efterlängtad
klarar inte av att leva utan en stor walk in closet
..stora garderoben rev jag ut ..målade rosa i olika kulörer och nu är det en "mar"dröm i rosaprinsessfluff
Hollys lilla hemliga rum ..borde vara allas små flickors rättighet..
och jag fick en fantastiskt mysig gåinochgöramigfinare i ansluting till badkaret
nu ska jag bara hänga på dessa äldre fina dörrar som ska hänga från vägg i fint skjutdörrsystem..
mmmm..till jul ska det vara klart
min inspiro äro glimtar från detta
 ..även bilder från Saras kamera ..på moi och hennes "lille" bror


































































...mycket kvar
men nu funktionellt..
skyndar långsamt
har även målat alla blänkande dörrhandtag "nödvändigt " sotsvarta 
endast nödlösning men sådant får komma sist att byta ut
..och vad är det med mig och färgen rosa...??
har två döttrar som fullkomligt äter den färgen och imorgon stor fest ..klädkod ROSA...
ochjagtålintedenfärgen..
okey hade två alternativ
..klär in mig tusentals rosabandet = för dyrt 
raggar FI s kampanjkläder = för fula och säckiga
haha...sen kom det till mig 
visar efter helgen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar