fredag 24 oktober 2014

Hålla fast vid mina rutiner..Saras ateljé ..Mys på Köttbaren & En ballong för freden

sådärja

ordningen är återställd
eländigt då när jag på flera dagar inte fått hänga på icamatbaren 
för lyxmumsbit morgontidningar och svag latte..
jobbiga problem
men är så vansinnigt inrutad i min lilla morgonrutin..där man får sitta i lugn och ro och lägga upp dagen ..mys

min inspiro är en blandning av 
gårdagens mys i Saras atejé
och vår lilla stund på favoriten köttbaren
där vi frossade i vildsvinssalami från himlen och ännu bättre öl




















































..inte ett öga var torrt
när min Holly med hundra andra barn samsjöng "i natt jag drömde " samtidigt som de släppte var sin lilla ballong med litet fredslapp på.. mitt på Söder i dag
mmm..fin tänkvärd påbörjan av helg och höstlov
nästa vecka lägger jag alla mina projekt på hyllan för att mysa runt med min älskling
det blir dagar fyllda med bio
..museum och annat berikande
livsberikande härligt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar