fredag 3 oktober 2014

Barnens logik..Jag målar över äldre målningar & Bevara vardagen

-Har ju sagt att du inte får måla med pennor på väggen.....

- Ja Mamma men detta är blåbär....
..
jadärsermanvadbarnenslogikståröverensegen
annars har jag bara gjort bra mysiga saker med min lilla älskling
har haft henne hemma från förskolan
bara för att ha henne nära
det tog på mig 
och höra döden knacka på häromdagen
känner ännu mer att jag måste insupa livet och göra mer mysiga saker
"omdetnuärmöjligt"
jag kvinnan som alltid sätter guldkant på vardagen
nåväl
min inspiro visar glimtar från mysvardagen
allt från min instagram 































..avslutar med Hollys önskelistor till tomten ..som nu börjar hagla över en
Monster med mage på huvudet..robotenhörning och magisk sand
jadärserman
vad hände med bok och docka....?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar