torsdag 28 augusti 2014

Vad fanns under fula mattorna..Radarparet & Grått i alla nyanser ska det bli



mentittadärvadsomkomfram...


under fyra lager ohyggligt fula plastmattor..
huuu...hur kan man i många år gått över dessa fula golv och kunnat låta bli att slänga ut dem..
hmmm...kanske tur att man är olika
ibland...endast ibland är det jobbigt att vara estetnörd..
iallafall säger min arma kropp detta till mig ..
men snyggt kommer det att bli
har även hunnit svänga om salongsdörrarna som var felvända ..in mot denna lilla hall
nu vänder de sig in ..välkomnandes in i salongen 
mys..att hinna lite grann efter ön..
idag har Holly varit med 
och Penny givetvis
min inspiro denna varma soliga dag är mina trägolv...och de två som samspråkar på det mest bedårande sätt
kärlek





















































...min älskling som älskar att måla såpass att hon lyckats rita de nya rosa byxorna...hela ansiktet
med tusch
mmmmm...vad säger man då
äpplet faller inte långt från grenen 
kul att plocka fram skylten jag gjorde för typ tjugoår sedan och som nu har i syfte att stoppa Penny i dörren i butiken
sen att mitt golv förhindrade mig att dansa igårkväll gör inget
har slängt på några trasmattor "förjagharintehunnitslipaordentligt" och den lilla söta pallen kommer från Leifs "keramikern på ön" barndomshem
tänk att han suttit på den som liten tuffs och nu står den här i min hall och är så fint grå att den kommer sätta tonen på min hall



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar