fredag 29 augusti 2014

Min hylla fylls av Huvuden..Härliga Söderdagar & Längtar till Butiken Vinternattas..

mensåubermsigt


fest på gården intill
att somna till musikdunk...sorl & glada skratt
finns det något mysigare
man slungas tillbaka till glada 70-talet när det hölls vilda fester i konstnärskollektivet jag då bodde i
mmmm...härligt att sista blicken då var på nedbrunna ljus i vinflaskor...nu igår kulörta ljusslingor..
annars har det mysts omkring på Söder
radargänget jag Holly och lilla Penny
vi har provat in bästa Hundcafét vid Nytorget...där ska vi fortsätta mysa nu när Stockholm är så anti att få ta med sig sin kära lurv när man ska fika
sen har det burits hem diverse ting från butiken som ska vinternattas nästa vecka
hmmm...här har jag gjort av mig med alla mina böcker i min bokhylla
och nu hamnar allt annat där istället
som huvuden..hjälmar..glasburkar fullsprängda med div vackert..
nåväl
är ju tokig i böcker...huvuden ...hästar..
kommer bli fint ...snart







































































..och givetvis har det planerats nys barhängsplatser intill husknuten ..
sen när mörkret lägger sig över oss..
och man bara vill sippa gott rött med mysiga vänner ..
på Söndag ska vi på Kalas ..lilla Leon fyller hela sex
.älskar kalas
älskar även Nordanvinden ..måtte den komma med mer kraft och solen stanna kvar två veckor till






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar