torsdag 3 juli 2014

Kan vädret bli värre...svar JA..& Det blir Tapasbar istället för Grönan...

..när man precis tror att det inte kan bli värre..


så ..dam..
idag har det stormat och regnat så mycket över lilla ön så jag har stängt dörren till butiksdelen 
har hänt en gång på..typ tjugo år..
hmmm..sådärja
men ändå kommer ni stackars tappra vindpinade..regnvåttyngda besökare till mig
mmmm..cred ska ni ha
och jag lyssnar på swing..upplyft av den fantastiska dansen igår..
samsats med min tändkulecd som jag köpt av båtnissen 
fantastiskt
min inspiro är ..regniga dagar..då endast flugan myser..mina fina rosor och det ända som lyser är det 
 obscent orange i glaset

























































...och så Snickarbacken har gjort det igen 
snyggaste skylten istan
ikväll skulle jag och Sara rumlat runt på Grönan
men låtmigse...hmmmm...
nä ..det blir tapasbar och obscent mycket rött i glaset istället...inomhus..
men imorgon lovades visst sol
hoppas 
för vi gästas då av Lena & Cilla för mys på Röda Villan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar