lördag 5 juli 2014

Äntligen är sommaren här & Härligt Ekologiskt vin ..med glaskork..

..första sommardagen


har passerat..och det är 5 juli..
hmmm...så sent vet jag inte om jag varit med om förut..
när jag öppnade dörren imorse för frukost och gick ut med bara ben och fötter var det första gången jag inte frös..DÅ är det sommar
härlig dagar har passerat..
igårkväll kom Cilla och Lena ut 
stormys inunder både parasoll och uppe på  Röda villan ..som sig bör
även mina collage rinner iväg ...måste tillbringa någon dag i ateljen må tro
min första inspirobilder från dessa dagar
innan kamerans batteri tog slut



































nu tillbaka till stan ..Ralf fick vara kvar ikväll
för vill verkligen inte missa loppisen imorgon 
min och Hollys absoluta Söndagsnöje


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar