onsdag 11 juni 2014

Butiken fylls av härliga besökare..drycker & Holly snart fem år..

bara bruna flicksommarben

i vackra klänningar
mmm..dagarna har fyllts av loja sommarfläktar...klädshopping..mera solnjutning och viktig planering av stundande femårskalas
allt medan butiken har fyllts av härliga fina besökare och mina tavlor försvinner ut i världen i rasande takt
fantastiskt berikande
även mina stålhyllor har fyllts upp av de vackraste godaste franska drycker
mitt tryckeri äro snart även ett dryckeri
detta är min inspiro
här
i detta mitt liv

























































och Holly målar lejon med hullochhår
min älskling som snart blir fem fyllda 
återigen var tar tiden vägen
är bara så glad att jag kan ta denna abstrakta tid och fylla den med skratt..njutning..kärlek 
och även om jag ej i kväll orkade masa mig iväg till älskade dansen så vet jag att jag har mången fina danser framöver
det..mina vänner
värmer ett konstnärshjärta 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar