söndag 8 juni 2014

Tryckeriet blir Dryckeriet & Lindy Hop vid stora skuggan ..en lisa för själen...

solen värmer...ölen är kall och ungen lycklig..

och mamsen helt sönderstressad..
hmmm..fick ett riktigt Kastmanryck och rev ned hela tryckeriet härom dagen
mmmm..förändring måste ske..för här blir inga fickar fulla med pengar
tyvärr
står mitt älskade tryckeri som i rundasjuttonår..bärt sig 
men nu står det tyst
folk vill verkligen inte göra något kreativt
utan allt handlar om att äta...dricka och återigen äta mer
och jag kan verkligen inte ha en stor vacker lokal som bara tickar hyra..baraifallattnågonbehagarvilja..
såvadgöra
tryckeriet blev nu dryckeriet
hepp...
samlar nu all världens finaste flaskor..de ska stå och locka både törstande gommar och samlar freak som moi
ty flaskorna är så vackra
men trycket blir kvar även denna säsong ..i liten skala
för jag har verkligen köpt in alla slag av textilier som måste förbrukas upp...så gott det går
min korta inspiro är spännvidden mellan hejvimålaromtryckeriet till hejviälskarstoraskuggansdansbana




































































..men allvar
att inte alla får ha lite lindy hop i sina liv 
vad ni missar
även om jag idag bara var på flyktigt besök så
är det värt
atttraskahelavägengenomoändligaängarsetpåeftermiddagen
för att få komma till detta fantastiska ställe
mmm...mina Söndagseftermiddagar äro nu spikade
bara mutgodispåse till Holly och picknickkorg till mamsen så.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar