lördag 24 maj 2014

Djurvänsgener..Intensiva dagar & Vänner i Rutigt..

mmmmm....


Holly värnar om de små liven på jorden 
har nog fått det efter mig
född som djurens kämpe..i unga år åkte jag och min vän Christina omkring hemma i bygden och spionerade på bondgårdarna ..hur djuren hade det
"vi de utvalda rättvisdjuraktivisterna"
vi noterade..skrev listor och fotade med vår vansinnigt dåliga kamera...och anmälde 
och det skördades ..vi var ju inte populära hos bönderna ..
men djuren fick det bättre..
Holly ..min fina 
är så fin med djur
mild..öm och stillsam
fint
och överkörda är ett annat ord för vad vi blivit idag 
fantastiskt
och tavelrekord bidde det när de försvann till..Grekland..Texas och som morsdagspresenter
min inspiro är glimtar från härliga dagar då det målats..tryckts..och givetvis Leon & Holly
ett år senare






















































































mmm..han har inget val den stackars Leon 
hållas hand och pussas ska det göras ..bestämmer Holly
och de kunde inte springa snabbare efter varandra på grönan igår kväll då det var inga köer alls till åkattraktionerna 
imorgon var siktet på dans i stora skuggan 
glömde visst bort att det var mordsdag
så det blir middag på röda villan istället med mina underbara fina döttrar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar