onsdag 28 maj 2014

Nu plockar jag fram penslarna igen ...Vad hände med vädret & Härliga Balibilder

brokiga dagar 
där +25 byttes på en kvart till +10
mmmm..lika mycket som vi för några dagar sedan svettades i solen ..fryser vi nu ihjäl här ute
vadsjuttonhänder
frystider på G eller...
har även de senaste dagarna varit oerhört labil..
humör är bara förnamnet
tills jag igårkväll rev upp mina kartonger där jag packat ned det mesta i målarväg 
och började måla..
så nu är det frid igen
mycket som skulle ut där
i butiken är det snart tomt på tavlor så det var nog på tiden att det fylls på
min oerhört korta inspiro tar vid från förra inlägget
där hannah och älsklingsSara tar detta med djurvän till högre nivåer
Balibilder från honeypielivingetc






















































...morsdag myste jag med mina älsklingar...butiken är så inbjudande och lockande som aldrig förr
syrenerna står överallt i lägenheten i stan och doftar himmelriket 
enda som jag nu surar över är avsaknad av dans ikväll
nåväl...den tiden kommer då jag bara får dansa






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar