tisdag 29 april 2014

Tung Tung dag...men solen skiner iallafall & Sanslösa Tak

fantastiska dagar

..nästan högsommar har det varit ..ute på ön..
men det har jag inte kunnat njuta av
för jag har inte hunnit sitta en stund ute i värmen
och idag som skulle bli min sista lediga dag..fick jag ändå åka ut för en leverans skulle prompt anlända idag..tog med mig min äldsta och åkte ut
då fick jag även besked av ägarinnan av lägenheten som vi ska in i 
..att hon vill skjuta upp flytten två månader...
så blir det när värdarna tar sju veckor på sig att handlägga..och då har jag legat på
..
man kan ju faktiskt undra hur mycket troll det kan gå i lägenhetsbytena som vi gått igenom ..i snart två år
vadihelafridenärdetfråganom
och vi som inte har en kastrull som inte är nedpackad
musten gick verkligen ur en
när man räknat på att flytta nu 
nåväl
fantastisk lägenhet står och väntar
"hoppas jag"
vad kan mer hända än att de hoppar av
ävendettaharvigåttigenomnågrvändor
suck
men min inspiro är glimtar från dagar som gått.med början med ostrbicka och väntan på något gott i glaset...även taken i min dotters första egna boende
och även om man kan tro det ..så är det inte kungliga slottet


































































..sådärja..
nu är ordningen iordningsställd
rosé i glaset och nöjd fyraåring med dunkompis
och jag får som jag nu är rätt van vid
sitta och invänta mitt nya liv
det borde ju vara inom räckhåll





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar