fredag 25 april 2014

Möjligt ännu mer intensiva dagar..äntligen Tavlorna på plats & Fullkomligt slut...

tavlorna på plats


i mångfald som sig bör..
härliga intensiva "nästanutanfikapåbänken" dagar
har förflutit i mitt lilla liv 
är kollapsfärdig..näst intill att läggas in
tror det är anspänning av flytt..alla stress..släpande av tunga ting..hårt fysiskt arbete
och avsaknad av min energigivande dans
som gör att jag släpar mig fram på trottoarerna dessa tidiga mornar fullastad "liktbaglady"på väg till båten..
ska bli skönt när vi äntligen öppnar på Torsdag
så man kan starta dagen med lite mysfika i lugn o ro..
sen att min tomma överelastade hjärnhalva trodde att vi öppnade om två veckor...?
gjorde ju att absolut högsta växeln drogs på..så äntligen har jag hämtat de flesta tavlor och fått ut dem till ön
detta är min lilla daginspiro
glimtar..skymtar fram gör de 
































































tjohoooo...
vad fina ting jag och Holly hittar på våra sakletarrundor
denna fina ..med varmt sken kommer lysa över mina collagemålningar på sena sommarkvällar
mysiga tider väntas
jag vet ju det
men just nu hägrar känslan
-skaffa mig en enkel till ett land långt bort...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar