tisdag 22 april 2014

Är förberedd för intensiv säsong..Hattar Överallt & Ensam på öde solig Ö..DÅ är det som bäst...

från moln till klarblå himmel..

i dessa fantastiska dagar
och
vi har varit i princip själva på ön..
några dagar med sällskap till idag hela ön själv
mmm...helt sönderfrusen äro jag nu när jag ska försöka lägga några ord..ty jag har står inne i stenhuset hela dagen förutom några ögonblick på min bänk vid vattnet..då för att tinas upp och stämpla
 " förmindymogåttsönder"  
priser på metallskyltar
mantagervadmanhaverprincipen
är ju fantastisk
mer fantastiskt i mitt liv att butiken äntligen blivit så Carolig som jag vill ha den 
hattarna är på plats likaså klänningar..vykort..osvosv
bara mina tavlor som jag ej har fått ut ännu..
glimtar av kreativt..njutningsliv vid vattnet
äro min inspiro





























































































och var jag än går kommer denna lilla varelse vaggande
in i butiken..in i tryckeriet..köket kommer hon tjatande efter mer "färskt" bröd..
tills jag tröttnade och satte en bräda för dörren
..då går hon runt och in bakvägen
fantastiskt
kan man annat än bli imponerad..










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar