fredag 11 april 2014

Banne mig en rättighet att ha en Sara i sitt liv..& Monsterhamster inskaffad..

tycker så synd om er..

att ni inte har en Sara i era liv
det ska banne mig vara mänsklig rättighet att ha en sådan fin varm fantastisk ängel vid sin sida i livet..
morgonen kan ju inte starta bättre än att komma till denna underbara oas som hon byggt upp med kärlek
med vackert bord dignande av kulinariska små mumsbitar
..samsas med små väl genomtänkta gåvor till mig och Holly..
kärlek..
..känner själv att jag inte kunnat vara den vän som jag borde och vill vara på senaste tiden ..typ åren..
med allt jobbigt man går igenom och som tar den onödiga energi som man vill och borde lägga på vänner som Sara..
men föränderliga tider är på G ..och om ett halvår så borde gamla generösa varma Kastman vara tillbaka..
är så innerligt trött på att vara trötta skuggan av min forna styrka..
min inspiro denna dag är givetvis många glimtar från kärlekens vackra oas a la naturtoner spetsat med jordgubbar och Kerstin vill ju bara va me



















































































































mmmm...Saras gåva kunde inte passat mig bättre...
spratteldocka är bara förnamnet hur jag känner mig just nu ..i detta mitt liv
kvinnan som är effektiviteten själv..sprattlar mest omkring och rör till..
och givetvis ska hon gå och få en ny familjemedlem också..
tänkte att Holly skulle behöva ha någon att mysa och fokusera på nu när hela hennes liv förändras..
om någon månad kommer jag skratta åt att jag gick och inhandlade värsta monsterburen med tillbehör i Buddahland..släpade mödosamt med allt hem
väl hemma gick jag sen och inskaffade hamstern ...som var för stor för allt...
så nu har jag byggt ett litet våningshus..eget hem och allt annat
precis vad jag har tid för nu 
men kärlek även där


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar