söndag 6 april 2014

Jetleggad...sömnlös..men full fart fram & Nya tider väntas

mensådärja..

då är munkar och vän av ordning tillbaka i stan
värme..sol i all ära'men när det biter i kinderna ..då mår Kastman som allra bäst
får energi av kyla..energi som jag har väldigt gott om
mysiga omvälvande tider väntas
tycker jag om ..Tempora mutantur,,när det är som allra bäst
jetleggad ..sömnlös packade jag vagn..rygg och barn och åkte ut med en del av fynden till ön idag
har sorterat..packat upp..målat ..städat och även grillat första korven
även de flesta fjäderfä har börjat komma till ön..i väntan på att sno bullar och korv av oss
allt är i sin vanliga ordning
mys..
detta är min svamlande förvirrande trötta inspiro ..jämsides med sista dagarna i Buddhaland
kyliga svala möter krydd och färg 




























































samtidigt möts man av en mycket tom våning..
nu när min äldsta även flytt mitt bo
snyft
men en sekund senare satt jag vid hennes köksbord och bjöds på nybakat..hmm..inte så illa 
flytt vankas ju här med
så mycket kommer hända inom närmsta veckorna
och på Onsdag återupptar jag min älskade dans
fantastiskt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar