onsdag 5 mars 2014

Rekar..Planerar..Holly min tappra Hjälte..& Njuter av stillheten




fira

skulle vi göra
Jag o min Holly
när operationen var avklarad och hjärtat var på det rätta stället igen ..stressen är nu äntligen över och man kan fokusera på livets rosa kanter istället
bara mjuk mat ska intagas någon vecka framöver och jag frågade lilla guldlock vad som önskas
-Prinssestårta
såklart
vetekatten ligger både nära och är bra så vi äntrade trötta efter jobbiga dygn dörren 
vafasen
skyltar hitodit..folkkaos..hysteriska svettiga bagare
prickade givetvis in Fettisdagen
suck..äter hela svenska folket semlor eller vad... 
nåvä..tårtan blev eftertimme i kö till slut inköpt..uppäten och nöjd tandlös fyraåring sken
annars tillbringar jag dagarna med att jobba inför öppningen 
..så hinner inte med någon målning 
hujedamig
..vilken tid allt tar..
skulle man få timpenning på allt man lägger ned skulle det inte ens vara ett öre
men snart är det dags ..även Thaillandtripp framöver och lägenhetsbyte
äntligen
min inspiro är bilder från honeypielivingetc och  mysiga hem från Norska adressa
..inköpslista från housedoctor..fantastiska handdukar Axlings
blir nog en bra mix i lilla sommarbutiken 
där ruff industri möter svartvitt med själ



























































och jag fyndar på loppis
tror nog jag är uppe i ett tjog med vita huvuden
de skavda..nedbrutna skabbiga
fina samlingen överst i butikshyllan
..jag och Holly njuter av tystnaden nu när Ralf ligger vid poolen i Thailand
min själ får kraft och jag kan andas med min styrkas fulla lungor
mysiga tider väntas










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar