lördag 8 mars 2014

Kyliga dagar ute på Ön...Rost på varje bild & Kärlek till alla fina kvinnor där ute

mendåså


har man knappt tinat upp från kyliga dagar ute på Fjäder
det slår mig alltid hur eländigt kallt och fuktigt det är inne i stenhuset
mmm..men lyckan att vara tillbaka var inte bara från mitt håll utan lika mycket som jag pussade mina penslar av glädje pussade mitt lilla troll alla hennes saker som övervintrat
såjäklamysigt
planerna är stora näst intill hybristänk inför säsongen...nu jäklar ska det tjänas pengar
är så trött på de senaste säsongerna där man fått gräva djupa hål i fickorna så 
nytttänk nya planer
förundras även hur det är möjligt att jag är en sådan otroligt rostskrotnörd..inte en bild på som jag tog var på vackra naturen ..utan alltid något rostigt i närbild
fantastiskt
















































nåvät..ett litet säckvävshjärta slank med på bild
den skänker jag åt alla de fantastiska..starka kvinnor som går på vår jord
denna dag 8 Mars
mmmm..är så nöjd att fostrat två starka små minisar vid min barm 
ommansägersåhär
-de kommer klara sig i livet..utan tvekan
hyser ju även passion för byggsäckar världen över..denna från svartvita skulle jag gärna ta med till Thailand och sy några fina väskor av 
men man kan ju inte göra allt här i världen 
tyvärr
tidigt imorgon sitter vi på båten ut igen
15 grader och sol utlovas
och jag har förförsta gången i min Fjäderhistoria satt på el och element för att inte frysa ihjäl
måhända jag börjar bli till åren ..därav min veka lekamen 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar