söndag 2 mars 2014

Morris Fyllde Mustasch ...& Söker fortfarande Gröna stora Män...

Fyllde Mustasch 

gjorde Lenas FilosofMorris och det firade vi givetvis
livets oändliga konstiga perspektiv..det är ju genom barnen som vi märker att vi alla blir äldre till lekamen ..
var ju bara ett ögonblick sedan våra små lintottar satt tätt intill oss på bänken vid vattnet..
Lovisa..Marcel och lilla Morris
med stora öron lyssnade de på vad som kom ut ur våra munnar..
hmmm..pågottoont..kanske
vi starka egensinniga fritänkande kvinnor som  aldrig skräder varken ord eller ruckar på våra frihetstänk
- Carola ..Varför tycker du bara om stora gröna män..??
frågade lilla Morrisgrynet "dåsjuår"en kväll när vi som vanligt satt och pratade om livet
-Vad menar du..
-Jo ..Alien..Hulken och Shrek....
Gullungen hade noterat..smällt och bildat/vinklat sig en uppfattning om vad den långa svarta kaxige tyckte om i livet
och det förklarade kanske varför hon inte hittade någon man.. 
DET...fick givetvis vara temat när vi Hurrade för den fine i Fredags 










































ett tjog med "allt ifrån finkulturskräck till sub" var inslaget denna kväll.på toppen stoltserade min man 
Hulken ..gjord som sparbössa
fantastiskt
Kvinnan som alltid samlat på den ena skräckfilmen efter den andra
Kom ihåg när Lena "sombaratittarpåWoodyAllen" frågade hur f-n jag kunde titta på sådant skit
-Ju värre hemskare  filmer..desto mer ter sig mitt liv som normalt..
svarade en sann monsterdiggare
så idag ska jag sätta på trilogin Hostel..
allt för att få distans till att min Holly ska sövas imorgon ..operera bort några tänder
skulle även behöva några stora gröna män att kunna luta mitt huvud mot
hmm..nåväl den som söker kanske finner  











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar