söndag 9 februari 2014

Penslarna ligger i träda..Bakning..Momspappren tar över & Mys på Marie Laveau...

bakning



kommer alltid in mer i mitt liv..när jag egentligen inte har tid
förmodligen tröstätning som räddar själen 
när jag sitter mitt upp i skattepapper..moms hitochdit..samtidigt gör jag ny logga till Butiken ..gör om mina hemsidor butiksplanerar och mailar grossister ..pust
så penslarna som är min egentliga riddare i nöden.. ligger i kortvarig träda 
inte att glömma att jag springer omkring på stan och letar nytt hem ...hursvårtskadetvara att få en fin våning som passar tyckeosmak
mmm..
min oerhört virriga ..glesa inspiro är glimtar från den senaste frossarveckan samt suktande väggar som jag letar efter i nya lyan bilder från Nicole Franzen



























































men jag tar mig tid att gå på date med fina innan dansen varje Onsdag
denna gång barhäng på Marie Laveau .med Lena som förra veckan miste sin far
mmmm...bland raggarrutor ruffiga väggar..industri hanns det med både tung existens och härliga skratt
som sig bör





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar