torsdag 16 januari 2014

Trött på Bostadskrånglet..Men fram för mer pussar..& La Maison du pastel ..

Ahaaa...

det är där man ska hänga
stannade till ett tag på väg till efterlängtande dansen igår..
funkade inte ..tyvärr
lite roligt att jag i ateljén för fullt gjort en serie om just läpparnas konst..mys
så fram för mer roliga tänkvärda mysiga ord och skyltar 
kan aldrig få för många ...i mitt tycke som den filosofiske ordnörds maximalist jag äro..
men härliga berikande dagar har förflutit i mitt liv..mitt liv här på jorden skulle även det bli otroligt finare med nytt hem ..
tänk att det ska varasåinibängsvårt att få till byten i denna staden.. inte bara det att hitta objekt som ska passa alla inblandande 
så stannar Sverige vid alla dessa helger..och räknar man in krångel med bytekedjor som spricker för att alla inte visar alla kort..så  lägger värdarna in sina värderingar och stoppar.. 
jaherregud vilken tid
nåväl
vi sitter med en fantastisk våning så det kommer bli av så småningom
tills dess hittar jag inspiro världen över
hittade dessa fina damer som höjer pastelltillverkning till skyhöga nivåer allt inhyst i en gammal fabrikslokal i Paris..såklart
och bilderna från fina 
















































samtidigt har jag satt full fart i min egen lilla fabrik i staden
många bilder måste fram för att fylla butiken i sommar
lägg då till några målarfria veckor i Asien 
så är det inte så många veckor jag har kvar..
nåväl
allt kommer ordna sig
för snabb och effektiv har jag alltid varit







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar