onsdag 1 januari 2014

Livslöfte..Mången kling i glasen & Ännu mer kärlek i mitt liv..



Nyårslöfte..

är inget för mig
livslöfte är allt för mig
dessa dagar som fyllts upp av kulinariska rätter...Punschlunch..middagar och kling i glaset med mina fina vänner och familj
däst..loj och villaldrigmerätaenendabitmatihelamittlivmer har jag gått omkring här hemma och känt en sådan tårgripande tacksamhet att jag har allt detta i mitt liv
det blir så lätt att fokusera på det man inte har.
men jag är faktiskt en fena på att älska ..här.. just nu ..för snart kan det vara för sent..
något kan man tacka sin uppväxt av att domedagen är nära
tack..
där började min existentiella ådra som bultar och tar till vara på det jag har och blivit tilldelat
har även i helgerna varit på mången date med den absolut mest spännande kvinna jag vet
hehe..
ska börja gå på mer teater..bio med mig själv.
.så fantastiskt berikande..
detta har ju varit fullkomligt obefintligde senaste fyra sömnlösa åren.
Yesss...I m back.
min inspiro denna första dag på året är givetvis glimtar av detta
pussar...snusande i nacken ..allt det goda i livet

































































att stå bakom och nära
mina fina ..
utan att vara övervakande och uberjobbig
är en ren och stilren balanserande konstform
okeyrååå..
Lovisa var väll lite trött på mamsen igår när hon skulle fixa iordning sig för nyårspartyt
men en kombination att det var så vackert med henne i spegeln..ljuset..symboliken med mig bakom och kanske litevälmycketiglasen
blev en serie fina bilder som sätter fina minnen
mmm..detta år kommer fyllas av mången projekt
..utställningar..butiken..resor..nytt hem..nytt liv..
och
Dans
med start imorgon kväll
jajäklarvaddetskadansas
TJohooo...
ribban för året 2014 är då lagd






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar