fredag 22 november 2013

Vi önskar oss Böcker..Frank Leder & Dans imorgon ..

..och det tycker jag ju om 



-Det finns en värld utanför böckernas..sa de ofta till mig när jag var..yngre...
-Jag vet ..det är därför jag läser..svarade jag ..
bokmal som jag var..inte så mycket längre tyvärr..
nuförtiden är det mer..det finns en värld utanför penslarna
men 
eftersom jag i princip rensat ut all skönlitteratur här hemma men sparat på fina/fack böcker
så önskar jag mig fortfarande inspiroböcker
till jul
de gamla stofilerna..vare sig det är konstnärer eller filosofer ..
är ju alltid trevligt att ha i bokhyllan 
några varv på Akademibokhandeln imorse
 så rekade jag och Holly på de allra finaste
min inspiro
 denna gråmuliga Fredag är den tyske Designern Frank Leder miljöer
 totalsåld..gör ju så att jag lugnt kunnat åka till Berlin på stört
och en knasintervju med tillika bilder 














































..ned i källaren och tog upp tomtesäcken med tillhörande stora vackra stjärnor..
var också mysigt
mindre mysigt "men till Hollys stora lycka"var de tre högljudande tomteskränande gosedjur
 ..som jag förträngt..
alla tre i kör..Aaaaa..
nåväl
mysig helg väntas fylld med julmarknader..loppisar
ska även masa mig iväg till dans imorgonkväll
fantastiskt livgivande och absolut nödvändigt 
i detta som kallas mitt liv ...just nu 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar