torsdag 21 november 2013

Bräckligheten i Anna Malmbergs hem & Tyngden hos Georg Baselits Skulpturer..

egentligen 

har jag för mycket att göra just nu 
för
att ta mig den tiden att sitta ned framför datorn
dagarna fylls med planering både för skyltningar och adventsutställning
men 
när jag tar min kopp kaffe och tittar runt på alla dessa fantastiska sidor
..får jag så mycket inspiro
som detta vackra kreativa själsfyllda  hem ..som tillhör  Fotografen Anna Malmberg
hittade givetvis bilderna hos duktige vosgesparis
även lite småkär i den Tyske konstnären Georg Baselit
som gör de mest fantastiska skulpturer
verkligen 
Tyngden och bräckligheten i fint samspel





































samtidigt känner jag
 ..att även om det är jättemysigt att åka buss genom glittrande förvinterStockholm..
 kommer det bli väldigt skönt att ha gångavstånd till dansen när jag hamnar på Söder igen ..
speciellt när man ska hem 
svettig.. trött och i regn 


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar