lördag 2 november 2013

Mitt nya dansliv börjar utvecklas..& Opassande bilder från Raw Materials..

magisk danskväll


...mmmm..mitt nya dansliv har börjat och jag förstår inte hur jag kunnat leva 45 år utan dem
verkligen before and after på min lilla livslinje..
så jag njuter verkligen av varje minut..varje danssteg och insuper ALLT..
kultur
vidare har jag en odräglig kvinna som hela tiden skickar mig mycket opassande bilder från alla butiker i Amsterdam
hon borde veta hut
och tänka på mitt hjärta
som vrider sig av habegär..
min inspiro är givetvis min magiska danskväll och Helenas bilder från favortitbutiken Raw Materials
-Jag kanske hyr en lastbil upp...säger denna cyniska kvinna retsamt
Bahhh..
ska minsann också..när jag får tillbaka mitt liv











































en annan bedårande kvinna som jag fått som parter in crime är pernilla
 som jag "tvingar följa med mig "på dylika tillställningar
fantastiskt roligt
tycker att ett tomt dansgolv påminner av en tom duk/oskrivet blad
som bara väntar på att fyllas av fantastiska ting som man inte kan sia om..
och vad som är ännu mer inspirerande är att jag har många år framför mig att utvecklas inom dansen..
NU
ska det bli spökkväll
där min andra partner in crime Holly ska ska förvandlas till det mest hemskaste lilla monster











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar