torsdag 31 oktober 2013

Drinkar i Syltburkar..Hetast nu & Jag vältrar mig igenom stadens frukostar...

kan man få nog av 

härliga tidiga lyxiga frukostar på alla dessa café.. bistron som finns i vår stad
mina bondgener " som kräver en redig frukost" jublar
eller kan man få nog av alla dessa glasburkar som jag alltid ska ta bilder på
svaret är givetvis ....nej
dessa dagar har vi intagit frukost på olika ställen runt omkring med avslut idag på Bistro Rigoletto
som jag tipsat om tidigare..
vill man ha en doft av Paris..en flärd om svunna tider och lugn och ro är det stället man ska bege sig till..
mmm..även inspirerande att få reda på att det absolut senaste i drinkväg är att servera dem i syltburkar
-Mamma det är det absolut senaste..påpekade min egen trendböna..
HA..visste att jag skulle bli hipp .....tjugo år senare..
den som spar den har så nu blir det drinkar
min inspiro idag är givetvis det senaste i drinkform
och jag vältrar mig i frukostar


























































..tycker som ni vet om händer och dess symbolik
händer som visar vem man är
Lovisa med Iphone...Hollys fulla med bus och mina med kameran..
annars har vi lekt -Hjälp...Hjälp de äter upp mig ..
Jag och Holly har ritat skräckfyllda ansikten på typ allt som vår pumpa äter upp
fantastiskt
kan även berätta att jag gjorde en Carola och köpte för stora dansskor på rea idag
ska försöka att byta imorgon
får dra en snyftis att jag lider av tung posttraumatisk stress sen när jag för hundra år sedan gick på catwalken och var tvungen att ha stora skor på mig..
till mina 180 ser det stympat ut med 38 or tyckte de modemedvetna..
hmmm..få se reaktionen på flickan bakom disken 
men dansa ska jag ..även om det blir i strumplästen 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar