tisdag 26 november 2013

Broms..Bästa kulinariska kicken..& Ännu mer måbrafeeling i mörkret..

Broms för hela slanten

och i mitt hjärta..
detta fina nya kulinariska ..som öppnade för ett tag sen ..
min Lovisa är som skapt för att stå vid dörren och slussa besökarna vidare med ena handen och med andra sälja färskt bröd..ägg och fantastiska ostar..
mitt modershjärta smälter av stolthet
ty arbetsmoralen jag tutat i henne sen barnsben ger valuta nu..
lycka
allt är vackert och inbjudande
det dignar av alla slag av kulinariska fröjder och jag min gourmand/gourmenörd är givetvis i himlen..
allt är noga utvalt..allt ifrån sädesslag till frukostbuffén som jag och min minsta gladeligen intog..
detta är givetvis min dagsinspiro






































































..något som även ger gåshudskollerlyckafeeling är att flanera omkring i stan när mörkret sänker sig och den öppnar upp sig i ett fantastiskt glitterhav
.Bahh..mången kvällsflanörsteg framöver blir det
och imorgon mer lyckopåfyllning när jag beger mig till dansen 
mys



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar