måndag 2 december 2013

Intensiv Advent är äntligen över..& NU...börjar jullugnet..

helt överkörd


är ordet för denna dag
mmm..vet ju att Advent är den tuffaste "näst efter öppning av butiken"dagen på året..
julskyltningar..julmarknader..Adventsutställningar
allt i samma veva
men också otroligt roligt..stimulerande och ett enormt egoboost ..
för vilken enorm respons..gensvar och kärlek man får av alla runt om oss
och vad tavlorna rann iväg..rekord
..det är då jag inser att jag verkligen håller på med det jag ska göra 
och älskar att göra
min inspiro är givetvis glimtar från julskyltningar...Adventmys
med min fina ljusa hälft Sara och min andra lilla hälft som otåligt tvingade gästerna att köpa jullotter..














































..skulle man puttat på mig lite lätt igår skulle jag fallit som en fura
för min kropp kändes som den gått en rond mot Tyson
NU...är det bara några små möten kvar..några enklare julskyltningar
SEN..ska det bara julmysas
nu har jag lekt jul med pappaerspepparkakor..falska snömängder..och kuliss
nu börjar de riktiga julbakmysdagarna








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar