måndag 25 november 2013

Brev utan spår av oss..&Tomten önskar mig metall..

fler starka brev som inspiro


..verkligen 
har ju levt med dessa kärleksbrev från sekelskiftet..brev skrivna från Anne till sin bokhandlare i månader nu...de flesta av mina senaste alster är uppbyggda/har spår av detta vackra
därför blev jag givetvis lite småkär i denna fina duktiga kvinna som också med det skrivna ordet hittar inspiro i brevens förlovade värld..
Bahaaa..fantastiskt
detta är givetvis min gåshudsinspiro
även en önskelista till tomten ..
om inte annat så får jag åka ned till mina barndomstrakter och hämta diverse liknande ting i ladugårdarna runt om i socknen ..
de skulle förmodligen höja på ögonbrynet om jag berättar att de kostar skjortan i handeln ..
lustig tvist på livet ibland





































mitt guldfiskminne retar mig..
satt och strötittade i family living vid min morgonlatte häromdagen
och såg denna fina brevtapet..om man nu inte vill göra collage direkt på väggen så..
men ..kom inte ihåg var den kom ifrån
fint hursomhaver
imorgon lyxfrukost på Broms där min stora älskling arbetar..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar