torsdag 24 oktober 2013

Sista fixet inför Öppet hus.Värmen är tillbaka & mina älsklingar förgyller min stund på jorden

vandring genom stan sent igår


hem från dansen 
i bara klänning
mmmm...oväntad värme
skönt..
nåväl
dagarna har fyllts av intensiv målning 
dels till öppet hus nu på Söndag men även till min och Saras I advent tillställning
penslarna går varma och jag vill inget annat än måla..jo dansa dårå..
men en kväll  iveckan hinns bara med ..just nu i mitt intensiva liv..
min inspiro är dagens iordningställande av tavlor
upprepar...tavlor i överflöd
produktiv
har jag alltid varit
även min lilla ridtjej som likt soldater går mot dagens ridning
   




































...Holly lättad efter ha travat första gången i sitt lilla fyraåriga liv
och jag oerhört nöjd av sitta och blogga i lugn och ro medan min stora älskling lagar något gott
återigen fylls jag  av hur berikad jag är



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar