söndag 27 oktober 2013

PUST...Öppethusdagen är Över..& Kulinariskat..med små älsklingar

helt tagen..


av hur rent och fint det är här hemma
mmm...det är nyttigt att ha öppet hus...där varje vrå granskas
för det är ju inte bara mina tavlor som får blickar på sig utan även alla mina otroligt överfulla vinklar och vrår här..
och det förstår jag ...skulle själv bli överlycklig för att komma in i ett hem likt mitt
älskar överflöd...intressanta föremål och inspirerande intryck
är ännu mer helt tagen av alla fina ..snälla underbara kunder/gäster som dök upp
Tack för det
nya ansikten..ansikten från förr
fantastiskt berikande
och det är ju ni som gör att mitt målande går runt
för oj vad tavlorna rann iväg..även de nya..kul
hoppas jag ger lika mycket inspiration som ni ger mig
min lilla "heltslutfördagen" inspiro
är
glimtar från denna dag där jag som vanligt fotar det kulinariska mer än allt annat
även roligt att ha kort från soffhörnet där Holly inväntar gästerna
samma pose som förr om åren













































tagen är jag även av lilla rultan Kerstin
som bara vill vara med
lilla trynet
som vädrade allt gott som intogs men lilla magen äro för rund så honfåralltståöver
nåväl
imorgon bär det av till Grafikens hus för spännande utställning..vidare på lunch hos älskade Maud
lägger även in mer vimmel/vingelbilder från öppethusdagen












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar