måndag 28 oktober 2013

Idiot är bara förnamnet..Glimtar från Vimmel..& Prata Mindre..kanske...?

..jag dööör..

just nu av ilska på mig själv
här åker man ut till Litografiska museumet
med Leif som är en eldsjäl och ska guida oss genom denna fantastiska process
och
jag gick givetvis bananas 
kameran gick varm när den smekte dessa fantastiska maskiner från 1800-talet ...sten i mångfald som är att dö för..verktyg ..pressar..rullar.....
och glömmer sätta i minneskortet innan jag åker hemifrån 
skjut mig
hur disträ får man bliiii..
...
Mmm..fastandrasidan så får jag ju åka ut en gång till för att smeka ännu mer
..försöker ju vinkla till det ljusa när man klampar i klaveret
men ändå...otroligt
nåväl 
min inspiro blir då inte några bildbevis på detta fantastiska utan lite vingel/mingelbilder från gårdagen .. 
och vad gör Kerstin


























































jamendåså...enda kortet på mig ..petar jag mig på näsan och håller i Hollys fula plastblomma..
bra jobbat
nåväl..trevligt var det och härligt är det ju alltid att se hur gästerna försöker se vad det står på bilderna..
- Man ska aldrig fråga Konstnären vad som står....brukar jag inleda..
sen får de en timmes förklaring för varje bild ändå..
suck..prata mindre..kanske
men jag vill så mycket och brinner..
brinner även för min dans
och det blir minsann två danstillfällen denna vecka 
tror knappt det är sant
lycka






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar