torsdag 17 oktober 2013

Endast Dansgalen..& Förberedning för firanden i dagar tre...

Mångalen...Galen...?

nej endast Dansgalen.
kan tyckas när man frivilligt sitter på försenad trång buss..genom kyligt..duggande mörkt Stockholm..
mmm...så är det när man blir besatt..
av swing
sen efter två timmars dansande i svettig lokal..heelt dyngsur vacklar ut och måste GÅ "genom nu ännu kallare och mörkare stad" hem för alla bussar går typ en gång i timmen..
mendetärdetvärt
i detta som kallas mitt liv ..just nu
vidare har det förberetts inför tre dagarsfirande av min stora älskling
imorgon bär det av till traditionell frukost på Clarion..sen blir det fika..tårta..bakning för förbereda lite skumpa med tillbehör innan vi avlägsnar oss till allas vår favorit
AG 
känner redan det möra köttet mot min gom..
jagkanintebärgamig
min inspiro är ett annat hak med fina skiss/väggmålningar
hade allt varit målat på vitt ..skulle jag visat många mer 
..men som ni vet är jag allergisk mot träväggar




































och efter idag varit på Djurochkul..
där Holly klappat katter..matat grisar..kelat med höns..frågar jag på hemvägen vad hon ville ha för mellis..bulle..påron..banan..
-Frysta ärtor......!!
ifrågasätter fortfarande om detta är mina gener..
fantastiskt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar