söndag 13 oktober 2013

Löven glöder..Skuggspelen förför & Jag drar med mig halva butiken hem..bra jobbat

tar hem favoriter..


som mina rostiga stolar..mormors glasskålar och annat oerhört livsviktiga ting..
som ska få följa med och förgylla nya hemmet..
fantastisk dag har vi haft ..solen värmde..ön var helt öde 
och vi har myst omkring och vinternattat butiken..
mmm..nu är det fint..städat och undanplockat tills öppning i vår..
och kameran har gått varm när det ena lövet var vackrare än det andra ..
min höstinspiro är givetvis lövens gyllene färg ..Holly äger hela ön och mina dreggelbilder över skuggbilder
..som uppenbarades efter hängt för skynkena för fönstren
...finaste än de finaste tavlor.. 




















































mohaha...lite WF hanns med till morgonfikat vid vattnet..
även det livsviktigt
trots krossad skärm..tantsyn..minibokstäver kan inget få mig ifrån detta oerhört roliga spel
..
veckan blir intensiv ..nu när jazzfestivalen drar in genom staden..Lovisa ska firas i dagar tre..
hoppas jag hinner med en lite tripp till danshaket..trots allt detta











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar