söndag 1 september 2013

Håglösa irriterade ord ..Höstskuggor & Lindy Hop i butkien

vänliga ord i början av säsongen

mmmm...kan inte vara så roligt att vara besökare dessa sista på säsongen 
all personal ser så där lagom entusiastiska ut..lätt håglösa och o serviceminded ..
fräser ur sig det ena efter den andra svaren på frågor som de lätt förvirrade kunderna frågar
mmm..efter fem månader i andras ägo så ..är det faktist mycket riktigt att man blir folkilsk..
men inte idag
för idag har energin vänt och hopp om livet kommit tillbaka 
kunderna har ridit på denna kraft och varit trevligare än på länge och tillochmed dansat lindy hop mellan tavlor och bord med mig..
mys
min inspiro är butiksglimtar som ligger i detta fantastiska höstskuggspel och jag som swingar mig fram framför " den oerhört smutsiga"spegeln som den egocentriske konstnär som jag är..
























































..hehe...rara rader har bytts ut mot varnande ord på alla språk..
fantastiskt 
och den konst...konst..konstige konstnären fortsätter att swinga sig igenom denna sista vecka som är kvar av säsongen
och vars enda mål denna vecka är att putsa denna oerhört smutsiga spegel
tung uppgift












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar