fredag 30 augusti 2013

Installationsbutiken ..en del till salu & jag dansar mig gladare

inte bara installation i butiken

..jag har en del till försäljning också
ja de gör narr av arga konstnären på ön 
-Åhhh...just det det är bara installation...??..narrar de mig kärleksfullt när kunderna vill inhandla saker & ting
 "som förhöjerkänslanavdetvackrrruntomkringen"..
nåväl är man yrkesskadad sen inredningstiden dessutom sakletare och estet så..vad göra..
..
dagarna går relativt sakta nu..i makliga steg mot höst och nordanvindens intåg ..den energigivande kalla vind som brukar viska åt mig..
-det är på G ..Carola nu händer det saker..
det brukar det ju göra...måtte den ha rätt detta år också
min inspiro är dessa soliga sista sommardagar som passerat
kalla dopp...pussar..Lindy Hop..solfärgen flyttar in och höstskuggor
allt genom instagram


































































jättekul
konstnären deppar och får fina rostiga kättingen av godistanten
ord med kärlek givetvis iklätt i den avskyvärda souvenirtemat
kan ju faktiskt erkänna är det något jag blir gladare av så är det något gammalt rostigt och nött..
Kom ihåg när Lovisa typ fem år gammal tipsade mina kavaljerer om uppvaktning..
- Ge ALDRIG mamma några dyra smycken utan ge något rostigt så blir hon glad..
tänk hon hade förstått redan då hur mamsen fungerade..kärlek  

annars dansas det två gånger per vecka nu ..kul med både socialdans och nya steg som ska inläras..
imorgon blir det dag på stan med min Holly 
..film..mys ..godis väntas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar