söndag 18 augusti 2013

Ensamdagar..Bokdagar..& Hysteriska dagar

när musen är borta dansar katten på bordet



..
mina dagar har ena dagen varit
 hejbullerochbångmiddagvildungarmedbesök
och den andra
 njutningåhhhvadjagälskarattvaraförmigsjälv
ytterligheter i mitt lilla liv
den har även kantas av swingmusik..Romavsmakning..bokslukarnjutning och andra mysiga fina berikande saker...
min korta inspiro är givetvis glimtar från dessa dagar



































..när jag idag botaniserade /strök omkring längst Drottninggatan ..njöt av doften av de väl tummande böcker som låg i mängder framför mig 
som den törstande bokoman jag är 
i min ivriga feberyra "när jag lassade både vagn och kassar med fina böcker" tröstade jag mig själv med visdomsorden..
 en ut flera in .
hmmm..jajaja någon lass måste man ju få ha 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar