måndag 26 augusti 2013

Konstnärshem..Varma dagar & Gisèle d’Ailly van Waterschoot van der Gracht hem





konstnärshem


är ordet för dagen
finns ju inga hem som är så spännande som konstnärshem..kan aldrig sluta förundras av dessa föränderliga..personliga fantastiska individers näste ..
om jag vore fotograf skulle jag som sagt tidigare aldrig fota annat än detta..
och eftersom jag själv strävar att få in min ateljé i bra harmoni med mitt hem så vill jag givetvis vältra mig i dylikt..
igår var jag och Holly bjudna på middag hos vår Lena 
eftersom jag befinner mig i en rejäl sänka i mitt liv just nu och mina steg på jorden är tunga som aldrig förr är det nödvändigt att vänner omkring en tvingar mig att gå ur bubblan ett litet tag ..
 för att tänka på annat..
god mat ..välbefinnande och mer energi spädde jag på min sargade kropp/själ och njöt givetvis av hennes fina hem 
min korta inspiro är glimtar från varma dagar ...Lenas hem och denna lilla oas från 















































...det är nu man verkligen kan njuta av sol och värme
nu när turisterna är borta från Ön 
imorgon blir det ensamdag ...titta på ny lya igen..
vidare vidare vidare


1 kommentar: