fredag 19 juli 2013

40-talet inspirerar..Swing lockar & Vintage Portvinet är nu slut..






suputen och divan

lekte vi idag..
så gör alla mogna kvinnor över 40
mmm...sanningen är nog att 
..jag alltid vill leka och är så himla glad att jag har lyckats omge mig med andra likasinnade..
kul måste man ha i livet..är ju mottot
..både i det stora och det lilla
i min lilla lilla värld idag lekte vi 
-se hur många 40-talsfrisyrer man kunde lära sig inunder ett vitt parasoll
och tänk att jag lyckades lära mig en hel del av en hårdmutad/uttjatad läcker kvinna som hoppar in lite x:tr i butiken bredvid..
allt går givetvis i min Lindy Hop galenskap..
musiken ..livet ..dansen 
berikar mig och hjälper mig genom allt som är jobbigt just nu 
min sommarinspiro denna dag är givetvis 40-talet..
 allt genom Kastmans linser..då även mina danslängtande ben som trotsade elaka sommarförkylningen och gick iväg för att dansa igår




























































sen att både rollspelen och portvinsdrickandet spårade ur totalt..
kunde ju inte hjälpas
det blir lätt så när glupska..lekfulla kvinnor kommer igång 
imorgon stundar ännu mer lek när jag möter upp min Ewha för mer bus
och bevare mig väl ..det går alltid käpp rätt åt..
minnesvärda kvällar i mitt lilla korta roliga liv.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar